maanantai 20. toukokuuta 2013

Wanhoja juttuja

 Kaivelin tuolta arkistojeni kätköistä muutamat erittäin vanhat kuvat, joita hieman muokkailin tänne sopiviksi. Kaikki kuvat on Skannattu paperikuvista minun tietokoneelle ja tallennettu CD:lle.
Ekassa kuvassa on minun rakas lapsuuden ystäväni, meidän perheemme koira Bella.
Bella oli meillä  lähes koko minun lapsuuteni ajan ja monessa mukana.
 
Tämä kuva onkin ainoa joka on kuvatta digikameralla. Alkuperäistä kuvatiedostoa ei ole enään olemassakaan, kun meidän äidin koneelta hukkui yhdessä välissä kaikki kuvat mitä sinne oli tallenettu. Tämä säästyi sen takia kun olin sen tulostanut valokuvapaperille ja jälkeenpäin skannasin omalle koneelleni. Kuvassa olen minä itse joskus yläaste aikaan meidän perheen koiran Tarun kanssa.
Taru oli aivan ihana koira, mutta valitettavasti hänestäkin on jo aika jättänyt.

Minä joskus pikkuisena tyttönä perheen kanssa mökkeilemässä Lapissa.
Ollaan äidin sukulaisten mökillä kesälomaa viettämässä ja kuvasta päätellen se on meidän äiti joka on seissyt siellä kameran toisella puolella. Tämän kuvan rajasin ja muokkailin sen verran ettei kaikkia muita ihmisiä näy tässä, koska he eivät välttämättä tahdo itsestään kuvia tänne.

Ihana Milja kissa, joka piristi mun päiviäni joskus silloin kun asuin viellä Nokialla.
Tässä nukutaan tyytyväisenä parvekkeen sohvalla.

Ja viimeisessä kuvassa vielä meidän entinen koira Nero, joka tässä kuvassa näyttää aika siniseltä.
Oikeastihan Nero oli väriltään musta/tumman harmaa ja tässä siskoni kanssa päätettiin laittaa Nerolle mun siniset aurinkolasit ja kutsuttiin sitä rokki Neroksi.

Siinäpä vanhojen muistelut tällä kertaa.
Loppu viikosta tulee toivon mukaan ihan tuoreita heppakuviakin tänne.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-