torstai 4. huhtikuuta 2013

Kauas pilvet karkaavat


Tänään käytiin Jämsässä kaupoilla ja kotimatkalla oli niin ihana ilta-aurinko, kun loisteli pilvien välistä niin olihan mun tuossa matkalla sitten pakko pysähtyy vähän kuvaamaan ja tässä tulos =D




  Harmitti vaan, kun Jämsästä lähtiessä tuo taivas näytti niin komeelta että.. Vielä paljon hienommalta mitä sitten kun pääsin kuvaamaan, mutta eip voi mitään se on niin tätä tuon auringon ja pilvien kanssa.



 En tiedä muista, mutta ite oon ihan tyytyväinen näihin kuviin kuitenkin. Mä tykkään =)


 Ilta-aurinkoa mä alunperin kuvaamassa olin, mut täytyhän noita pilviäkin vähän kuvata siinä samalla, kun ne sattu meneen tuolla taivaalla tuollain hauskasti. Joku noissa pilvissä vaan on mistä mä tykkään. Ei oo nimittäin eka kerta, kun kuvaan pilviä taivaalla.


 Viimeiset auringonsäteet ennen auringonlaskua ja päivän päättymistä.


Ja vielä vähän lisää pilviä.


Kiitos ja kumarrus
-Ansku-

4 kommenttia:

  1. Hyviä kuvia on tässäkin, tosi hienoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti =)
      Nää on noita aika ensimmäisiä kuvia tuolla uudella kameralla.

      -Ansku-

      Poista
  2. toi toka viimene kuva on mun mielestä tosi upee! (: tykkään noista auringon säteistä...
    käy tsekkaas http://istoppedusingmyhead.blogspot.fi/ jos kiinnostaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon =)
      Täytyypä käydä kurkkaamassa.

      -Ansku-

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-