tiistai 23. huhtikuuta 2013

Bruce

 Tällä kertaa kuvauksen kohteena meidän oma viljakäärme herramme Bruce.
Bruce täyttää kesällä 5 vuotta ja on siis ihan aikuinen viljakäärme, joka syö yhden aikuisen hiiren tai gerbiilin noin kahden viikon välein.

 Bruce siellä kovasti poseeras mulle, kun menin sitä kameran kanssa "häiritsemään" =P
Näytti olevan tuo herra vilkkaalla tuulella taas tänä iltana niin pakko oli napata kamera pöydältä ja mennä terraarion viereen leikkimään paparazzia.

 Poseeraamisesta tuli Brucelle jano niin se päätti sitten mennä välillä juomaan tolle omalle pikku altaalleen jossa sillä on tapana silloin tällöin myös loikoilla.

 Näihin pariin viimeiseen kuvaan en viittiny laittaa noita hienoja kehyksiä, mut eiköhän nää oo ihan riittävän hyvät näinkin ja kyllähän tää bloggeri lätkäsee niihin ne omat juttunsa viellä.

Sit riitti juominen ja lähdettiin tutkailemaan taas muita paikkoja vesipisara vielä suupielestä valuen.

Tänään oon osallistunu muutamalla kuvalla yhteen valokuvauskilpailuun joten käykääpä vilkuilemassa ja äänestämässä siellä mun kuvia kohti voittoo. Sieltä löytyy yksi näistäkin kuvista.
Kilpailussa minulla mukana olevat kuvat ja linkit niiden äänestämiseksi löytyvät facebookin sivuiltamme omasta albumistaan joka löytyy täältä.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-

4 kommenttia:

  1. Komee mato :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti =)
      Bruce on kyllä mahtava kaveri.

      -Ansku-

      Poista
  2. ooi joteki tosi söpö vaik pelkäänki käärmeitä xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on muutama kaveri jotka kanssa pelkää käärmeitä, mut kummasti ne vaan silti meillä käydessä kysyy "Missä se käärme on?" ja haluaa sitä kattella =)
      Ite oon kyllä kovasti tykänny tuosta herrasta ja hieman haaveillu sille kaveriakin, mut ensin pitäs hommata ainakin isompi terra mihin mahtuisi sitten kaksi aikuista lieroa asustelemaan ja sit pitäs tietysti jostain ettiä mielellään valmiiks sopivan kokonen kaveri ettei tarvi vuosi tolkulla pitää eri terroissa. Voi tosin olla että haaveeksi jää, mutta ainahan sitä saa haaveilla xP

      -Ansku-

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-