sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Auringonlaskun aikaan Jämsänkoskella

 Kuten eilen facebook sivuillani lupasin niin nyt tulee näitä toissa iltaisia kuvia, jotka eilen illalla/yöllä katselin jo valmiiksi. Oltiin siis Anopilla Jämsänkoskella ja siinä pihalla istuessamme bongasin ihanan värikkään taivaan, joten eikun kamera käteen ja menoks.

 Mun piti kävellä oikein tielle asti siittä pihasta että pääsen kunnolla ottamaan kuvia tuosta auringonlaskun värjäämästä taivaasta.

 Pariin kuvaan laittelin jopa ihan kehyksetkin mukaan, mutta sen kummemmin en jaksanut alkaa kaikkia muokkailemaan.

 Perjantaina käytiin myös Mänttässä Tokmannilla ostamassa kesäkukkia ja niitä mun olisi tänään tarkoitus alkaa vielä istuttelemaan. Päätin että teen tuohon etupihalle kokonaan uuden kukkapenkin, joten pitihän sitä varten sitten käydä hakemassa kukkia mitä siihen laittaa.
Samalla käytiin myös Lissulla kyläilemässä pitkästä aikaa ja olihan se mukavaa nähdä taas.

Kertoilkaa ihmeessä mitä tykkäätte näistä kuvista ja minä palailen tänne taas jossain vaiheessa kunhan muilta touhuilta kerkiän.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-

4 kommenttia:

  1. Voi hitsi kun onkin hieno taivas :)T: Anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on =) On se hyvä et mulla oli kuitenkin se kamera mukana =)

      -Ansku-

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-