maanantai 13. toukokuuta 2013

Hetken tie on kevyt

 Nyt tulee tälläinen kuva pläjäys kaikenlaisia tässä postaustauon aikana kuvaamiani kuvia.
Ensimmäisessä kuvassa meidän koira Nana omassa pedissään tyynyn alle hautautuneena. Sami tiputti vahingossa sohvalta tyynyn sen päälle, eikä Nana välittäny mitään.

 Samin gerbiilit Mortimer ja Pancho päiväunilla. Oli pakko ottaa kuva, kun oli niin laadukkaat nukkumis asennot taas pojilla.

 Hieman uudempi kuva Nanasta. Pari päivää sitten Nana katseli tarkkaavaisena, kun mulla oli hiiriä muovilaatikossa valokuvattavana niin nappasin samalla Nanastakin kuvan.

 Tässä piiikkasen vanhempi kuva kynttilöistä. Tämän olen kuvannut jo vuoden vaihteessa mun vanhalla kännykällä ja nyt jälkeenpäin hieman parannellut kuvaa.

 Mustavalkoinen Sami.
Kuvattu samana päivänä, kuin tuo gerbiilien nukkumis kuvakin.

Ja laitetaan nyt lopuksi vielä jotain erittäin "taiteellista" kuvaa tähän.
Tämä on pari päivää sitten kuvattu tuolla mun kameralla ja koneella lisäsin vaan kehykset tähän ja voila x) En mä nyt kyllä tiiä onko tää nyt loppupeleissä minkään näkönen, mutta laitoin nyt kuitenkin näytille tämänkin.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-


3 kommenttia:

  1. Hienoja on taas kuvat <3 T: Anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon =)
      Mä tykkäsin ite tosi paljon tuosta Samin kuvasta ja gerbiili kuvasta.

      Poista
  2. Niin mustavalkoinen Sami <3 :D T: sama

    VastaaPoista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-