perjantai 24. toukokuuta 2013

Bruce oli takertuvaisella tuulella

 Joo elikkä olin alkamassa ruokkimaan tuota meidän Brucea niin otin sen sitten terrasta poies siksi aikaa. Ensin se meinas ettei tuu sieltä ollenkaan vaan meni piiloon ja sitten kun sain sen pois piilosta ja aloin nostamaan varovasti terrasta niin tarras pyrstöllään kiinni puun oksaan. Tarras muuten lujasti kiinni piti ottaa toisella kädellä pyrstö irti oksasta et sai herran tuleen sieltä.

 No sitten kun herra saatiin ulos niin sitten ei ollutkaan enään mitään hätää. Ensin kyllä tuumas että luikertelee mun paidan alle ja lopulta tarrasi kiinni mun huousujen vyölenkkiin ja kiipeili käsiä pitkin.

Bruce tutki kyllä kädet joka puolelta lävitse ja kiemurteli välillä käden ympärillekkin ja välillä meni yhteen läjään mun kämmenille. Päätin siinä sitten samalla pidellä herraa hetken, kun ei tuntunut olevan kiire mihinkään. 

Itse ruokailusta en ottanut kuvia, joten sellaisia ei nyt myöskään nähdä.
Tänään käytiin myös Hallin ilmailupäivillä katselemassa lentonäytöstä ja sieltä laitan ehkä muutaman kuvan näytille myöhemmin.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-

2 kommenttia:

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-