keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Shoppailua


Me käytiin eilen Samin kanssa vähän shoppailemassa. Kierreltiin kirppiksiä, käytii ruokaostoksilla jne..
Samalla mä löysin itelleni tämmösen ihanan luomivärin eri ruskeen sävyillä, eikä maksanu ees paljoo.

Hintaa vain 1,50€

Illalla vähän piti kokeillakkin milt näyttää noi sävyt mulla, mutta siitä en ottanu kuvaa :D

Tämä lähti mukaan eurolla

Toinen mitä löysin itelleni pientä kivaa oli tällänen ihana lila kynsilakka, joka sattui olemaan samaa merkkiä tuon edellisen luomivärin kanssa ja myöskin todella halvalla löytyi.


Illalla kokeilin kynsilakkaakin ja levittelin sitä kaksi kerrosta kynsiin niin tuli tälläinen.

Kiitos ja Kumarrus
-Ansku-

2 kommenttia:

  1. Onko sulla rakennekynnet?.. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D Kyllä nää on ihan naturel :P Et oo muuten ensimmäinen joka tuota kysyy ja aina saa hämmästyneen ilmeen kysyjän naamalle, kun kertoo että on ihan luonnolliset omat kynnet ilman mitään tippejä, geelejä tai akryllejä x)

      Oon kyllä aatellu et olis kiva joskus teetättää jossain sellaset hianot kynnet, mut tähän mennessä ei oo mulla viel ikinä ollut rakennekynsiä.

      -Ansku-

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-