torstai 18. heinäkuuta 2013

Muutama kuvanen

 Mä olen tässä jo viikonlopusta asti lupaillut näitä viime perjantain kuvia tänne laittaa, mutta kuten eilen kerroin niin kärsin koko alkuviikon päänsärystä jonka vuoksi en jaksanut kauheasti näihin keskittyä.
No nyt sitten kun päänsärky alkoi helpottaa niin päätti flunssa iskeä.
Mulla on koko tän päivän ollut kurkku tosi kipeä ja välillä oli hieman kuumeinenkin olo.

Nana autossa
 Nyt kuitenkin päätin tulla laittamaan edes muutaman näistä perjantain kuvista tänne näytille, joten tässä nyt näitä joita olen jo saanut valmiiksi.
Perjantaina oltiin siis Koskenpäällä appiukon luona. Sami auttoi puiden kantamisessa ja minä kattelin kaiken näköstä pihalla sillä välin ja kuvasin.

 Puupinon päältä bongasin tälläisen kauniin perhosen.

 Pihassa kasvaa myös paljon lupiineja, joten niitäkin tuli kuvattua.

Tälläinen hauskan näköinen kukka kasvoi saunan nurkalla. Anoppi tämän tiesikin kertoa mikä tämä on nimeltään, mutta minä huonomuistisena ihmisenä ehdin sen jo unohtaa..
Yritän palata näiden kuvien kanssa tänne vielä mahdollisimman pian niin että saadaan ne loputkin näytille.

Kiitos ja Kumarrus
-Ansku-

2 kommenttia:

  1. Kuningaslilja on tuo kukka :)T:Anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos anoppi jälleen kukan tunnistuksesta :D

      -Ansku-

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-