lauantai 10. elokuuta 2013

Missäs on akka luurannut

Moikkelis moi.


Elikkäs missä on tullut luurattua, kun ei ole blogiin ilmestynyt mitään kivaa katseltavaa hetkeen..
Olen ollut marjanpoiminta puuhissa, pussittanut ja pakastanut marjoja, käynyt anopilla synttäri kahveella ja ralleissakin tuli käytyä. Maanantaina käytiin Samin serkulla kyläilemässä ja hän teki meille oman treeniohjelman tätä meidän kuntoilua ja laihduttamista varten.


Ollaan siis alettu treenaamaan kunnolla, käyty lenkillä ja tennistä pelaamassa. Huomenna olisi taas treenipäivä, kun näin lauantaisin on sitten se ansaittu lepopäivä jolloin saa pikkasen herkutellakkin.
Eilen kävin tutustumassa tuohon meidän kylän päiväkotiin ja tekemässä sopimukset minä nimittäin aloitan ensi maanantaina siellä työt :)  Sopimus on tällä hetkellä kolmeksi kuukaudeksi ja sitten marraskuun alkupuolella ennen sopimuksen päättymistä katsellaan sitten mahdollista jatkoa.


Niin ja sitten oon käyny noita mun ylimääräsiä vaatteita lävite ja tehny niistä myynti-ilmotuksia huuto.nettiin. Jos jotakuta nuo meidän myytävät kamppeet kiinnostaa niin saapi laittaa postia tuleen niin kerron sitten linkkiä millä ne löytyy.

Eli kaiken näköistä on tullut touhuiltua aika ahkeraan tässä, joten on sen takia tämä bloggaaminen venähtänyt.

Huomenna tosiaan olis tarkotus taas treenata ja sitten pitäisi kämppää siivoilla ja jos siivomisen ja treenaamisen jälkeen vielä jaksan niin pitäis kattoo vielä tota mun vaatekaappia vähän lisää läpi ja laittaa ylimääräsiä myyntiin.  Koitan ehtiä siinä jossain välissä sitten postailemaan niitä kuviakin taas tänne ja tuo kuntoilun ja laihdutuksen viikkokatsaus hommeli on saanut pelkästään positiivista palautetta, joten sitäkin alan sitten tänne pikkuhiljaa toteuttelemaan.

Siihen erikoispostaukseen kaipailtaisiin edelleen ehdotuksia että mitä siihen tekisin.
Eli siis se minkä toteuttelen tänne sitten jossain vaiheessa, kun blogissa menee 5 tonnia vierailuissa rikki eli en ihan pian siis xD  Siihen ehdotuksia saapi laittaa kommentilla tähän postaukseen tai sitten facebookissa siihen päivitykseen, jossa olen tätä suunnitellut.

Kiitos ja Kumarrus
-Ansku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-