maanantai 8. heinäkuuta 2013

Kiireinen viikonloppu ja nyt laiskottaa...

Moikka moi vaan kaikille.
Mulla on ollut toosi kiireinen viikonloppu, kuten facebookissa jo kerroinkin, enkä oo ehtiny edes ajattelemaankaan mitään bloggaamista koko viikoloppuna. 

Perjantaina oltiin Jämsänkoskella melkein koko päivä. Käytiin mun tädin luona tapaamassa mun ainoata enoani, jota en ollut tavannut koskaan ennen. Se oli siis ensimmäinen kerta, kun hänet tapasin. Samalla tuli harjoiteltua hieman tuota englannin puhumistakin, kun enoni ulkomaalainen eikä puhu juurikaan suomea. Tarkemmin en nyt lähde tästä kertomaan mitään yksityiskohtia sen enempää.
Mutta jokatapauksessa oli todella kiva hänet tavata vaikkei sitä yhteistä kieltä oikein olekkaan.

Siru: "Älkää jättäkö mua yksin tänne"
 Lauantaina oli sitten lisää sukulointia Koskenpäällä appiukon luona jonne oli kokoontunut hänen isänsäpuolelta serkkuja muistelemaan vanhoja ja tapaamaan toisiaan pitkästä aikaa. Meidätkin sinne sitten kutsuttiin miehen kanssa ja loppupeleissä oli kyllä ihan kivaa sielläkin vaikka itse olinkin ns ulkopuolinen siinä koko porukassa, kun en tuntenut melkein ketään entuudestaan eivätkä he ja heidän muistelonsa liittyneet minuun millään tavalla. Enkä siis tarkoita todellakaan että minun olisi pitänyt olla koko kekkereiden keskipiste  vaikka tuo edellinen ehkä hieman saattoi siltä kuulostaakin.


 Sunnuntaina eli oltiin mun porukoilla Siru koiralle pitämässä seuraa.
Äiti pyysi perjantaina siellä mun tädillä et voidaanko käydä Sirua ulkoilittamassa, kun ne oli koko päivän reissussa mun veljen perheen kanssa. Meillä ei ollut mitään muutakaan ohjelmaa sovittuna niin luvattiin että voidaan se hoitaa sitten. Oltiin me siellä muutama tunti, Sami katteli formulatkin siellä ja yksi isän tuttu kävi iskää kyselemässä. Kun oltiin sitten lähdössä kotiin niin Siru oli niin surkeen näkösenä olkkarissa ihan semmosella "älkää jättäkö"-ilmeellä.


Tänään onkin sit ollu ihan laiska olo oikeestaan koko päivän ja nyt päätettiin Samin kanssa kokkailla uunissa tommoset subin tapaset patongit meille iltapalaks leffan kanssa.  Ostettiin Hokasta semmoset esipaistetut patongit ja laitettiin väliin valkosipuli sulatejuustoo, meetwurstia, kinkkua, tonnikalaa, tomaattia, paprikaa, suolakurkkua ja juustoo. Näyttää ainakin tosi hyviltä ja nyt ootellaan et jäähtyy sen verran että pääsee syömään.

Kiitos ja Kumarrus
-Ansku-

2 kommenttia:

  1. Anonyymi9/7/13 18:45

    Voi tota Sirun ilmettä <3 Tuija oli äidin puolelta serkku :)Jos oli hän jota minä tarkoitin :)T: Anoppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Sirun ilme oli kyllä niin surkee että.. <3

      Oli se varmaan se sama mistä puhuttiin.

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-