perjantai 5. huhtikuuta 2013

Minä muistan sinut

Heti ensimmäiseksi pieni varoitus...
Nyt tulee PALJON kuvia, joten koittakee kestää x)

Sohvan päätepysäkki
Käytiin Mänttässä Tokmannilla ja siit ajeltiin sit Jämsänkoskelle niin siin välillä topattiin yhelle P-paikalle. Siellä oliki sit kinoksesta tullu esiin kaiken näköstä. Tuon sohvan lisäksi lumen alta paljastui tuohon sohvaan kuuluvia sohvatyynyjä ja mm. Koskenkorva pahvilaatikko. Mietin vaan että tää on vissiin sitten olevinaan sitä oikeeoppista kierrätystä..


Samistakin täyty nappasta kuva tossa P-paikalla ennenkö matkaa jatkettiin.



Koskella mentiin taas Anopille ja siellä räpsin ensimmäisenä Kanesta muutaman kuvan.
Kane rakastaa mun Turkin laukkua ja sen hapsuja.


Kane ottaa aurinkoo keittiön ikkunalla
Kane on aika useesti tuossa keittiön ikkunalla istuskelemassa ja kahtelee pihalle. Varsinkin nyt kun aurinkokin paistaa niin tykkää siinä olla auringonpaisteessa. Uloskin olis jo kauhee hinku, muttei voi viedä kun ei se siellä lumessa kuitenkaan viihdy.



Mun välipala =D
Mentiin ulos etupihalle auringonpaisteeseen istuskeleen ni mä söin siin samalla vähä tomaattia =)
Sitä enne kyllä syötiin sisällä vähän leipääki kahvin ja teen kanssa.
Ville pesee autoo
Sami ja Ville päätti siinä sitte pessä vähän meiän autookin. Keli oli kyllä aivan loistava siihen hommaan, kun oli lämmintä ja aurinkoista niin mikäs siinä on pestessä.

Ja sit rupes Sami hinkkaan harjalla
Sami puunaa autoo ja Ville haravoi

Näin meillä pietään juomat kylmänä auringonpaisteessakin x)
Me siinä Erjan kanssa nautittiin muutamat juomat sillä välin kun miehet teki hommia. Ja Sami tietenki ajo niin minä sain sitten Anopin kanssa nautiskella =D

Sitten tulee taas näitä taivaalta kuvattuja koittakaa kestää.

Siellä se aurinko möllöttää

Välillä meinas mennä aurinko piiloonki pilvien taa, mut tuli onneks aika pian taas näkyviin meidän iloksi.



Montako miestä tarvitaan ettiin pihatielle pudonnutta pientä ruuvia?



Pihapenkistä



Sitten lähti jo Erjakin välillä ettiin sitä samaa ruuvia, kun ei nuo miehet meinannu löytää.
Lopulta se löytykin tuolta auton alta.

Mun auringonotto juomaa.
Tuommosta lonkeroo sai Tokmannilta hyvällä tarjouksella, joten niitä ostettiinki sitte muutamat. Nuiden lisäks mukaan lähti muutama Upcider karpalosiideri, joita myöskin oli tarjouksessa.


Tähtönen
Tähtöstä kuvaillessani Erja ja Sami naureskeli mulle tuolla auton vieressä, ku kahtovat et mitä ihmettä mä teen ku makaan melkee mahallani niien pihapenkillä kameran kanssa. No mitäpä sitä ei tekis hyvän kuvan saamiseks, kun jotain näkee mistä välttämättä kuvan tahtoo saaha.

Sieltä se aurinko vielä killittää

Luntapa lunta.. Pian sitäkään ei enään ole.

Vielä yksi taivas kuva ja sitten siirrytään muihin kuviin taas. Seuraavassa oikein tyylikäs heijastuskuva auton peilistä ikkunan läpi kuvattuna. Totta puhuakseni en tarkkaan edes tiedä mitä siitä olin hakemassa, mutta täytyi sekin tänne nyt laittaa, kun tuli niin hauskasti heijastuksia monesta suunnasta tuohon kuvaan.
Heijastuksia, heijastuksia

"Taiteilija" itse
Täytyi siinä ottaa vielä erittäin laadukas omakuvakin tuosta autonpeilistä...

Ei näy vielä hiirenkorvia

Mun matkaeväät kotimatkalla. Oli muuten yllättävän hyvää siideriä. Paljon parempaa mitä oisin voinnu kuvitella ja itteasiassa parempaa kuin karpalalonkero mitä yleensä oon juonnu.

Oi kuusipuu!
 Hokan pihassa vielä nappasin kuvan kuusesta.

Ja kuvia ladatessa kuunneltiin tätä:



Kiitos ja kumarrus
-Ansku-

2 kommenttia:

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-