tiistai 9. huhtikuuta 2013

Jälkiä lumessa

Ansku itse. Yhdessä kuvassa mukana Sami.
Eilen harrastelin vähän kuvien muokkailua ja nyt kasisin niitä sitten hieman yhteen.
Ylhäällä, kuten joku ehkä arvasikin on kuvissa tää akka ihte. Kuva jolla lähdin leikkimään on lähes 2 vuotta vanha ja otettu mun läppärin omalla webbikameralla. Noi hiukset oli kyllä aivan ihanat mitkä silloin oli.. Tykkäsin tosi paljon noista. Tuossa yhdessä kuvassa on mukana myös viime kesänä mun kännykällä kuvattu kuva Samista, kun oltiin Suinulassa mun porukoilla savustamassa affenia.


Talvinen kuvakollaasi
Muokkaamattomia ihan alkuperäsiä kuvia eiliseltä. Nämä on kuvattu tuosta meitin takapihalta samalla, kun ulkoilutin Nanaa ja kissoja. Ensimmäisessä kuvassa ristiinrastiin kissan ja koiran tassunjälkiä. Toisessa Nanan talven aikana tamppaama polku pihan perälle ja myrskyn mukanaan tuoma männynoksa. Meiän takapihalla on semmonen tuhottoman iso mänty keskellä pihaa ja mä tahtosin siittä jo eroon..  Viimisessä kuvassa mun ihana lyhty josta huomaa että se on jo muutaman vuoden saanu ulkona roikkua. uutena tuo oli nimittäin ihan musta vaan ei ole enään ja on lasitkin hieman tummuneet vuosien aikana.


Tälläisiä kuvakokoelmia tällä kertaa lätkästiin näytille, kertokaaha ihmeessä mitä tykkäsitte tai ette tykännny =)

Kiitos ja kumarrus

-Ansku-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-