torstai 22. elokuuta 2013

Käärmeen hampaissa


Mulle sattui tuossa pikkunen haaveri hetki sitten, kun olin ruokkimassa tuota meidän viljakäärme herraa Brucea. Ihan normaaliin tapaan annoin pihdeillä hiirtä sille, mut Bruce kun oli tulossa hiirtä kahtomaan niin hiiri meni ja tippu mun pihdeistä. Bruce ei sitä hokannu ja oli kiinnostunu vaan tunkeen nokkaansa ruokinta pihteihin. Yritin sitten pihdeillä ottaa hiiren hännästä kiinni et saan sen nostettua tyrkylle niin että tuo lierokin sen huomaa.

Se ei oikein meinnnut onnistua ja sitten Bruce meinas lähtee jo tuleen pihalle luukusta, jollonka minä tietenkin hölmönä laitoin kättä eteen että "älä nyt tule sieltä" ja kuinkas kävikään.....

No tietenkin käden pienen liikkeen havaitessaan herramme kuvitteli että se on ruokaa ja nappas kiinni suoraan mun etusormeen -.-

Ja näin siinä sitten kävi:

Pikkasen pelästyin, kun olinkin itse "ruokalistalla", mut ihan oma mokahan tuo oli koko juttu ja onnekseni huomasin että käärmeilijöiden puheet olivat ihan totta...
 Ei sattunut yhtään!
Sitten kirpas vähäsen, kun desinfiontiaineella putsasin haavat.

Sellaista siis tänään, hieman jännitystä ilmassa ja älkää pelästykö haavat mitä sain ovat huomattavasti pienemmät mitä veren määrästä voisi kuvitella eikä sormi ole yhtään kipeä, joten no hätä :)
Vähemmällä olisin tietysti selvinnyt jos en olisi pelästynyt niin että vedin käteni pois, mutta eihän sitä siinä tilanteessa heti tajunnut, kun säikähti.

Nyt on käärme herra ruokittu ja nälkä tyydytetty.

Kiitos ja Kumarrus
-Ansku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-