sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Perjantai ja ukkosta ilmassa

 Kuten minua facebookissa seuraavat jo tietävätkin niin minulla on ollut nyt kamalan paljon kaikenlaista hommaa ja häslinkiä etten ole yksinkertaisesti ehtinyt bloggailemaan.
Tällä viikolla olen joka päivä melkein tehnyt jotain hommia täällä kotona ja perjantaina käytiin mun vanhemmilla siskoani moikkaamassa.

 Vanhempieni pihassa otin kuvia aikalailla täydessä kukassa olevasta omenapuusta ja sen kukkasista. Niistä siis nämä kaksi ensimmäistä kuvaa.

 Ukkostakin tuntui olevan ilmassa ja kovasti odoteltiin että koska jysähtää oikein kunnolla, mutta ei se ukkonen sitten siihen ihan päälle tullut kuitenkaan joten säästyimme siltä.

Taivas oli aika mielenkiintoisen näköinen, kun alkoi pilviä kerääntymään kovasti ja hieman ukkonen jyrisemään joten tässä muutama kuva siitäkin.

Tässä nämä tällä kertaa, koitetaan palailla myöhemmin uusien kuvien kanssa.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-