maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kane ja anopin kukat

Kane Samin sylissä
 Niille jotka eivät vielä tienneet niin Kane on Samin kissa, joka asuu Samin äidin luona. Anoppi on niin kovin kiintynyt Kaneen ettei se siitä enään edes luopuisikaan ja meillä kuitenkin on ennestään jo nuo minun kaksi narttu kissaa niin ei sitä viitsi edes yrittää tänne tuoda.

Kane ja seepia sävytetty Kane
 Kane on sisäkissa, joka kesäisin ulkoilee omalla pihalla valjaissa. Kanelle on laitettu ihan oma juoksunaru pihaan niinkuin koiralle ikään.

 Anopilla oli ihania kukkia terassin kaiteella kukkalaatikoissa.
Mulla oli itellä näitä ihan samoja kukkia viime kesänä etupihan ikkunalaudalla, mut mulla oli pelkästään noita punaoransseja kukkia.

 Eli näitä^^ tämän värisiä kukkia mulla oli silloin.

 Nämäkin kuvat on oikeesti jo pari viikkoa vanhoja, mutta nyt vasta sain nää kaikki kahteltua läpi ja laitettua tänne näytille. Nää on samana päivänä otettu, kun sillon käytiin siellä Keuruulla kahteleen autoja ja moottoripyöriä Megamarketin pihassa.

Tonttu kurkkii terassin pylvään takaa
Tää tonttu on hauska =D  Harmi kun meillä ei oo kotona mitään hyvää paikkaa tommoselle tontulle vois muuten laittaa itellekki tollasen johkin kurkkimaan.

Keuruun kuvat tulee vielä jossain vaiheessa tänään, mutta ne julkaistaan omalla päivämäärällään, joten laitan tänne sitten linkkiä siihen postaukseen.

Kiitos ja Kumarrus

-Ansku-

4 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! :)

    luuhullut.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos =)

      Ai että sullakin on oikeen tommonen koirablogi, vähän kiva. Täytyykin laittaa seurantaan.

      Poista
  2. Kyllä taas oli niin onnistuneita kuvia. T: Anoppi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin itekkin näistä et tuli hyviä :)
      Ja Kane on taas niin ihana <3

      Poista

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-