keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Melkein paisti

 Olin tänään reilun puoli tuntia poissa kotoa, kun kävin naapurissa ja pyörähtämässä työpaikalla. Käytiin viemässä lasten vaatteita ja kenkiä lahjoitettavaksi Ugandaan orvoille.
Palatessani kotiin minua odottikin pienoinen yllätys rappujen vieressä, nimittäin iso lintu ketarat ojossa!
Minttu-kissa oli sen ilmeisesti jostain meidän pihaan kantanut.

 Lintu ei liikkunut ollenkaan vaikka mä sitä varovasti tökinkin tuossa ja käänsin päätä nähdäkseni sen kunnolla. Lähetin kännyllä iskälle kuvan et mikäs tää tämmönen kana oikeen on ja melkein heti perään soitinkin sille että mitä mä tämän kanssa teen, kun se makaa raatona meidän rappusilla.


Iskä oli sitä mieltä että näyttäs olevan nuori metso kyseessä ja kysyi onko se vielä lämmin. 
No enhän mä ollu kokeillu kuinka lämmin tai kylmä se on ja kun olin sitten menossa kokeilemaan niin lintunen olikin jo ottanut jalat alleen ja poistunut paikalta. 


Jäljelle ei jäänyt muuta kuin irtonaisia höyheniä nurmikolla ja tultiin siihen tulokseen että lintu oli ollut taju kankaalla hetken aikaa ja toettuaan nähnyt parhaaksi poistua paikalta. Linnun itsensä kannalta kyllä parempi olikin poistua paikalta olisi nimittäin voinut joutua pataan muuten.


Olen tässä nyt hetken tätä itsekseni naureskellut ja miettinyt että mitähän noi meidän kissat seuraavaksi kantavat pihaan näytille. Kaikki hiiret, päästäiset, talitintit ym pikkulinnut, oravat ja jopa lepakot ollaan jo nähty ja nyt tämä x)


Kiitos ja Kumarrus
-Ansku-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle palautetta.

Kiitos & Kumarrus
-Ansku-